fredag 26 november 2010

Gilla läget...

Ja, vad annat kan man göra när snön faller och temperaturen håller sig stadigt en bra bit under nollan.

Minns förra November, regn, rusk och mörker. Endast 2 futtiga soltimmar som inte han göra någon lycklig.
Så nu, tittar ut genom mitt köksfönster och ser, inte ett kompakt höstmörker utan en ljusare nyans av vintervitt som reflekteras i gatubelysningen.
Så jag väljer, trots kylan, att gilla läget och njuta av det ljus som snön ändå ger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar