...är inte min starka sida.
Står i startgroparna för ett nytt projekt och det är sååå enerverande att vänta in min andra hälft när jag redan tänkt klart! (Han är lite trög i starten, i genomförande och slutförande! Så snart tar jag saken i egna händer.).
söndag 11 mars 2012
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)