Undrar vad som är värst, en struts som stoppar huvudet i sanden, eller en ko som står och tjurar.
Har inget av detta hemma just nu, men känner av hur ludenrygg tassar runt och stryker. Jag känner mig som ett STORT fat fyllt med mycket het gröt.
torsdag 18 mars 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar