måndag 18 januari 2010

Drömfångare...

God sömn är Hälsa.

Jag vaknade i natten, hjärtat slog hårt och håret klibbade i pannan.
Drömmen var verklig, men inte sann.
Minuter blev timmar, natt blev gryning, morgon dagas, dags att stiga upp.
Natt blev nätter och den goda sömnen vill inte infinna sig.

Frukost med familjen, jag är trött.
Vi pratar om drömmar och oroliga nätter......
-Mamma, du borde ha en sådandär drömfångare..... om du vill kan jag vara det åt dej!

Älskade barn, nu har jag sovit gott tre nätter =)

1 kommentar:

  1. Tur att man har sina underbara ungar!! Vad skulle man göra utan dem??? Hoppas att den goda sömnen håller i sig!!!!
    Kram

    SvaraRadera