...i horisonten.
Plockar fram frukosten och tevatten är på G.
Om en liten stund ska jag väcka maken som kommit hem från en kursvecka i Stockholm och bjuda honom ner till ett färdigdukat frukostbord.
Barnen börjar röra på sig så smått på övervåningen, vilket betyder att dagen startat.
Vid fågelbordet utanför köksfönstret samlas småfåglarna för att se vilka läckerheter de har att avnjuta idag.
Finns alla förutsättningar för att dagen idag blir bra!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar