torsdag 2 juni 2011

Så länge jag känner så är jag vid liv....

Just nu är livet bara härligt! Fantastiskt och underbart!
Jag låter lyckan rusa genom kroppen och tar tillvara varje stund av ljus. Jag trampar nya stigar, utmanar mig själv och gör saker jag trodde var omöjliga. Jag känner mig stark!
En dag så kommer det att vända och mörkret kommer gripa tag, men så länge jag känner så finns det hopp om ljus igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar