lördag 18 juni 2011

Leva i nuet....

.... har sina fördelar, men just nu siktar jag bara framåt.
Har legat sjuk i över en och en halv vecka, med hosta, halsont och feber som kommit och gått. Varit på vårdcentralen 2 gånger och först andra gången fick jag något mot hostan som hållit mig vaken i många nätter.
Så, nu efter 2 nätter med god sömn känner jag mig piggare och lite bättre. Så pass bra att jag börjar törsta efter lite social umgänge. Hoppas verkligen att jag ska kunna vara tillbaka på jobbet på måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar