... är ett nytt år med dagar som kommer fyllas av sorger, ilska, förundran och förhoppningsvis mycket glädje! En ny start av något som egentligen pågår hela tiden. Helt plötsligt står vi här och ska kasta alla sorger, göra bot, göra om, göra nytt och göra ogjort. Livet ser ljusare ut och möjligheterna är plötsligt oändliga.... Är det nyårsnatten som bär på Magi eller är det ett mänskligt behov av att sätta punkt och starta om för att hantera oändligheten?
Oavsett vilket, ska 2011 bli ett år då jag försöker bära med mig känslan av att varje dag är ny, allt är möjligt och att det enda som begränsar mig är jag själv. Jag ska fylla mina dagar med livet och beströ dem med stjärnstoff från nyårsraketer!
Önskar er alla en god fortsättning och ett fantastiskt år 2011!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar