tisdag 13 april 2010

Tar en dag i sänder...

... känner hur orken och glädjen sakta återvänder.
Jag har mina dagar när allt känns tungt och meningslöst, men någonstans finns styrkan att försöka återvända till en vardag som kan vara värd att kämpa för och bevara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar