Vem sa att livet var enkelt? Vem trodde att livet går att leva utan smärta?
För att leva ett fullt liv som gör dig hel måste du ges möjlighet att möta livet. Vi begår alla misstag, men genom att stå för det man gjort och ta konsekvensen av sina handlingar växer man som människa.
Jag vet att det gjordes av kärlek, de gjorde vad de trodde var rätt.
Kärlek som kapade dina vingar, du förlorade förmågan att flyga, bli fri.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Mycket tänkvärt.....En svår balansgång. Det här måste jag fundera lite på.
SvaraRaderaKram