Tomheten eller intet som jag känner, är avsaknaden av skuldkänsla.
För första gången i mitt liv står jag här utan att känna skuld.....
torsdag 12 november 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
- en sökares väg till glädje, lycka och inre ro, kort och gott en blogg som alla andra
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar