måndag 26 oktober 2009

"Lyckan finns inom oss, även när den kommer utifrån"

1 kommentar:

  1. Så sant. Ordspråket kan tydas på många olika sätt. En kram, en solstråle, ett leende osv...Det gäller bara att vara uppmärksam och ta in all denna lycka och spara den i sitt hjärta, då stannar den inom oss och värmer kalla dagar.

    SvaraRadera