De sista åren har varit en tid av stress, stark press och oro.
Mitt liv har varit en känslomässig "berg och dalbana" som drabbat alla i min närhet.
I september tog jag steget att gå ner i arbetstid för att lätta pressen och få tid till mig själv och mina barn.
Det beslutet har förändrat min syn på vad som är viktigt i livet och jag har påbörjat en inre resa att finna ro för själen och lycka i livet.
Du är välkommen att följa med på resan genom att ta del av tänkvärda citat och annat smått och gott jag kommer att skriva om i bloggen.
söndag 25 oktober 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Jag önskar dig av hela mitt hjärta att du skall finna den harmoni och balans i ditt liv som du söker. Vårt liv förändras över tid och rum och småbarnsåren kan vara krävande då man i dagens samhälle tvingas till att ha flera roller som i bland känns oförenliga med varandra, att vara yrkesarbetande och förälder är inte alltid så enkelt. Jag sänder tankar till universum om att ge dig energi och kraft. Lev just nu, njut av varje ögonblick med dina barn och oroa dig inte för morgondagen.
SvaraRaderaSänder dig många kramar och lycka till på resans väg.
Tack för dina fina ord, de värmer:-)
SvaraRadera